MACROVITA

748_2[1]

http://www.macrovita.gr/

Η MACROVITA ιδρύθηκε το 1984 από το Γιώργο και την Έλσα Βασιλακάκη, δυό ανήσυχα πνεύματα που οραματίστηκαν έγκαιρα την επερχόμενη παγκόσμια στροφή προς τη φυσική ζωή και την ανάπτυξη της οικολογικής συνείδησης από την ανθρωπότητα. Δραστηριοποιείται σε δύο βασικούς τομείς:

– ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ
– ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

• Ο πρώτος τομέας αφορά την έρευνα, σχεδιασμό, ανάπτυξη, παραγωγή και διάθεση των φυσικών καλλυντικών MACROVITA που έχουν επιτύχει το ακατόρθωτο: Να παραμένουν συνεχώς στην πρωτοπορία χάρη στην προσήλωσή τους στη χρήση φυσικών συστατικών και στην εμμονή τους σε συνεχείς δημιουργικές καινοτομίες.

Η εξαιρετικά ανεπτυγμένη γκάμα τους περιλαμβάνει ενυδατικά, αντιρυτιδικά, αναπλαστικά και αντιγηραντικά προϊόντα προσώπου, αντικυτταριτιδικά και συσφιγκτικά προϊόντα σώματος, προϊόντα περιποίησης μαλλιών, αντηλιακά προϊόντα για πρόσωπο και σώμα, αφρόλουτρα, κρέμες σώματος και προϊόντα για τον άνδρα.

• Ο δεύτερος τομέας αφορά κυρίως απόλυτα ανεπεξέργαστα προϊόντα Μελισσοθεραπείας (χωρίς καμία παρέμβαση εκτός από την τυποποίησή τους): Φρέσκο φυσικό βασιλικό πολτό, γύρη, πρόπολη και πολλά είδη μελιού. Περιλαμβάνει επίσης και πρόπολη σε επεξεργασμένη μορφή που διευκολύνει την άμεση και αποτελεσματική χρήση της.

(English)

MACROVITA was founded in 1984 by George and Elisabeth Vassilakaki, two restless spirits who visualized early the upcoming global shift to natural life and the development of ecological awareness. The company is active in two basic sectors:

• NATURAL COSMETICS
• NATURAL FOOD SUPPLEMENTS

The first sector deals with research, design, development, production and sale of MACROVITA Natural Cosmetics that have achieved an impossible feat: Have remained constantly in a leading position thanks to the focus on using natural ingredients and the obsession with continuous creative innovation.

The extremely developed skin care line includes moisturizing, anti-wrinkle, regenerating and anti-ageing face products, anti-cellulite and firming body products, hair products, sunscreens for the face and body, shower gels, body creams and skin care for men.

The second sector deals mainly with unprocessed Apitherapy products (with no further processing except for standardization): Fresh bee royal jelly, pollen, propolis and many types of honey. The range of products also includes processed propolis to facilitate direct and effective use.

Αρέσει σε %d bloggers: